vajinismus kendiliğinden düzelir mi

Vajinismus kendiliğinden düzelir mi” şeklinde sorularla sık sık karşılaşılmaktadır. Pekçok vajinismus hastası değişik çekincelerle bu rahatsızlığını doktora gitmeden tedavi etmeye çalışmaktadır. Elbette cinsellik hakkında konuşmak herkes için zordur. Doktor dahi olsa bir yabancıyla konuşmak çok daha zordur. Bu yüzden vajinismus hastalığı olanlar tedaviye gitmek yerine sorunun kendi kendine geçmesini bekler yada evde tedavi etme çabasına girerler. Fakat maalesef vajinismus kendi kendine geçmez

Vajinismus bekledikçe düzelmek yerine ilişkiyi daha da çıkmaza sokar. Cinsel ilişki bir süre sonra çiftler için stres kaynağına dönüşür. Sadece ilişki değil, kişide de vajinismusun yarattığı psikolojik problemlerde kendini göstermeye başlar.

Vajinismus Kendi Kendine Geçer mi?

Vajinismus istemsiz ve kendi kendini tekrarlayan bir hastalık olduğundan, uygun şekilde tedavi edilmezse kendi kendine çözüme ulaşmaz. Vajinismusla tetiklenen ağrı, genelde süresiz olarak devam eder ve kadın vajinal açıklığın çevreleyen pelvik taban kasları kontrol altına alıp üstesinden gelmedikçe durum daha da kötüye gider. Bir kadın istese de vajinismus tedavisi kendi iradesiyle gerçekleştiremez. Mutlaka profesyonel bir yardım alması gerekecektir.

Vajinismus Kendi Kendine Nasıl Yenilir?

Vajinismus kendi kendine yenilmesi zor bir hastalıktır. Mutlaka vajinismus uzmanı bir doktordan yardım almak faydalı olacaktır. Hasta kendi kendine değil ancak doktorunun önerilerini ve ev ödevlerini titizlikle yapacak olursa vajinismusu yenebilir.

Cinsellik, hem kadın hem erkek için önemlidir. Düzenli bir cinsel hayat birlikteliğin devamı için oldukça önemlidir. Vajinismus tedavisinin sonucunda, vajinismustan tamamen iyileşmek ve acısız cinsel birleşmenin gerçekleşmesi mümkündür.

Vajinismus Tedavisinde Başarı Oranı Yüksektir.

Neyse ki, vajinismus tedavisinin başarı oranı yüksektir. Birçok terapi yöntemi vajinismusun ortadan kaldırılmasında kullanılmaktadır. Vajinismus sonsuza kadar sürmez.

Merak etmeyin yalnız değilsiniz. Vajinismus hastalığını tek başınıza yenmek zorunda değilsiniz. Vajinismus Ankara doktorlarımız Doç. Dr. Nermin Köşüş ve Doç. Dr. Aydın Köşüş her zaman yanınızdadır.

Vajinimus hastalığında hastadaki vajinismus derecesine göre değişmekle birlikte genellikle 1-3 seansta kesin ve kalıcı çözüme ulaşılır. Ankara vajinismus tedavisi ve Ankara vajinismus tedavi ücretleri 2020 detayları için bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Vajinismus hastalığı ile ilgili daha detaylı bilgiler için tıklayınız…