Ankara Jinekolog Muayenehanesi

Ankara jinekolog muayenehanemiz Çankaya ilçesinin Çukurambar semtindedir. Ankara Ticaret Merkezindeki kliniğimizde hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Bilgi ve randevu için bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Türkiye’de neredeyse her ilde jinekolog muayenehanesi bulunmaktadır. Jinekolog muayene ücretleri bulunduğu ile, ilde bulunduğu bölgeye göre değişmektedir. Ankara jinekolog muayenehanemiz hizmetinizdedir.

Ankara jinekolog muayene ücretleri oldukça değişkendir. Uygulanacak tedaviye ve muayene şekline göre ankara jinekolog muayene fiyatları 2020 farklılık göstermektedir. Ankara jinekolojik muayene ücretleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ankara Jinekolog Muayenehanesinde hangi işlemler yapılır?

Ankara kadın hastalıkları muayenehanesinde gebelik takibi, 4 boyutlu ultrason, NST takipleri, gebelikte istenen tüm kan ve idrar testleri, ikili test, üçlü test, dörtlü test, NIPT testi (anne kanından fetal down sendromu taraması)yapılmaktadır. Bunların yanında jinekolojik hasta muayenesi, ultrason, parça alma, miyom takibi, çikolata kisti takibi, hpv testi ve hpv tedavisi, genital siğil tedavisi, vajinismus tedavisi, aşılama tedavisi ve tüp bebek tedavisi takipleri yapılmaktadır. Lokal anestezi ile basit genital estetik operasyonlar da yapılabilmektedir. Kliniğimizin nezih ortamında vajinismus tedavisi ile problemlerinizden 1-3 seansta kurtulabilirsiniz.

​Ankara Kadın Doğum Uzmanı Tavsiyesi

Ankara kadın doğum uzmanı tercihinde en önemli nokta güvendir. Öncelikle doktorunuzla aranızda güçlü bir güven bağı oluşması lazım. Doktorunuzla her konuda rahatlıkla iletişim kurabilmeniz son derece önemlidir. Elbette jinekolog muayene ücretleri de bir tercih nedenidir. Yine muayene olacağınız merkezin temiz ve nezih olması da ayrı bir tercih nedenidir. Tüm bu kriterleri bizim jinekolog doktorlarımızda ve jinekolog muayenehanemizde rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Ankara Kadın Doğum Doktorlarımız

Doç. Dr. Nermin Köşüş – Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı

Ankara Jinekolog Doç. Dr. Nermin Köşüş

Doç. Dr. Aydın Köşüş – Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı

Ankara Jinekolog Doç. Dr. Aydın Köşüş

Ankara Kadın Hastalıkları Muayenehane Adresimiz

Kızılırmak Mah. 1450 Sok. Ankara Ticaret Merkezi

B Blok No:4 Çukurambar Çankaya ANKARA

jinekologankara@gmail.com

0312 285 85 88

0555 022 86 22

Ankara jinekolojik muayene randevusu için bize her zaman ulaşabilirsiniz. Ankara jinekolog muayene ücretleri bilgi ve randevu için arayınız.

Ankara tüp bebek tedavisi detaylı bilgi için tıklayınız…

Ankara jinekolojik muayene ve ameliyatlar detaylı bilgi için www.ankarakadindogumuzmani.com