Ankara Jinekolog Muayenehanesi

Ankara jinekolog muayenehanemiz Çankaya ilçesinin Çukurambar semtindedir. Ankara Ticaret Merkezindeki kliniğimizde hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Bilgi ve randevu için bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Türkiye’de neredeyse her ilde jinekolog muayenehanesi bulunmaktadır. Jinekolog muayene ücretleri bulunduğu ile, ilde bulunduğu bölgeye göre değişmektedir. Ankara jinekolog muayenehanemiz hizmetinizdedir.

Ankara jinekolog muayene ücretleri oldukça değişkendir. Uygulanacak tedaviye ve muayene şekline göre ankara jinekolog muayene fiyatları 2020 farklılık göstermektedir. Ankara jinekolojik muayene ücretleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ankara Jinekolog Muayenehanesinde hangi işlemler yapılır?

Ankara kadın hastalıkları muayenehanesinde gebelik takibi, 4 boyutlu ultrason, NST takipleri, gebelikte istenen tüm kan ve idrar testleri, ikili test, üçlü test, dörtlü test, NIPT testi (anne kanından fetal down sendromu taraması)yapılmaktadır. Bunların yanında jinekolojik hasta muayenesi, ultrason, parça alma, miyom takibi, çikolata kisti takibi, hpv testi ve hpv tedavisi, genital siğil tedavisi, vajinismus tedavisi, aşılama tedavisi ve tüp bebek tedavisi takipleri yapılmaktadır. Lokal anestezi ile basit genital estetik operasyonlar da yapılabilmektedir. Kliniğimizin nezih ortamında vajinismus tedavisi ile problemlerinizden 1-3 seansta kurtulabilirsiniz.

​Ankara Kadın Doğum Uzmanı Tavsiyesi

Ankara kadın doğum uzmanı tercihinde en önemli nokta güvendir. Öncelikle doktorunuzla aranızda güçlü bir güven bağı oluşması lazım. Doktorunuzla her konuda rahatlıkla iletişim kurabilmeniz son derece önemlidir. Elbette jinekolog muayene ücretleri de bir tercih nedenidir. Yine muayene olacağınız merkezin temiz ve nezih olması da ayrı bir tercih nedenidir. Tüm bu kriterleri bizim jinekolog doktorlarımızda ve jinekolog muayenehanemizde rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Ankara Kadın Doğum Doktorlarımız

Doç. Dr. Nermin Köşüş – Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı

Ankara Jinekolog Doç. Dr. Nermin Köşüş

Doç. Dr. Aydın Köşüş – Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı

Ankara Jinekolog Doç. Dr. Aydın Köşüş

Ankara Kadın Hastalıkları Muayenehane Adresimiz

Ankara Jinekolog Muayenehanemiz

Kızılırmak Mah. 1450 Sok. Ankara Ticaret Merkezi

B Blok No:4 Çukurambar Çankaya ANKARA

jinekologankara@gmail.com

0312 285 85 88

0555 022 86 22

Ankara jinekolojik muayene randevusu için bize her zaman ulaşabilirsiniz. Ankara jinekolog muayene ücretleri bilgi ve randevu için arayınız.

Ankara tüp bebek tedavisi detaylı bilgi için tıklayınız…

Ankara jinekolojik muayene ve ameliyatlar detaylı bilgi için www.ankarakadindogumuzmani.com

8 yorum

1. Merhabalar…vajinismus tedavi süresi nedir?fiyat bilgisi almam mümkün mü?

1. Author

Merhabalar. Vajinismus şiddetine göre seans sayısı değişiyor. Ciddi problemi olmayan hastalarda genellikle 1-3 seansta tedavi bitiyor. Buradan fiyat bilgisi verilmesi yasak olduğundan veremiyoruz. İlk muayene sonrasında seanslarınız planlanıyor. 1 seansta tedavi olan hastalar olduğu gibi 3 seansta da tedavi olanlar var. Bu tamamen sizdeki vajinismus şiddetine ve tedaviye uyumunuza bağlı. 0 312 285 85 88 nolu telefondan fiyat bilgisi ve randevu alabilirsiniz. İyi günler.

2. Erkek hastalar için Anüs ve anal kondilom koterizasyonu kliniğinizde yapılıyor mu? Ücreti nedir

1. Author

Evet yapılıyor. Sayıya göre değişiyor. 5 siğile kadar 500, 5-10 arası 700, 10-20 arası 1000 tl.

3. Uyusturrark belden aşağı spiral takılıyormu ve fiyatı nedir acaba ?

1. Author

Merhaba Ayşe hanım belden uyuşturma spiral takılması için çok ileri ve riskli bir girişim olur. Eğer ağrı duymak istemiyorsanız bizim özel anestezi uzmanımız size damaardan ilaç vererek hafif uyutuyor ve biz spiralinizi takıyoruz. Bu işlem 3-5 dakika sürüyor. Çok konforlu ve belden uyuşturmaya göre riski ve yan etkileri çok daha düşük. Dilerseniz bu şekilde takabiliriz. Buradan fiyat veremiyoruz maalesef yasak. 0312 285 85 88 den bilgi alabilirsiniz. İyi akşamlar.

4. Hocam benim kızımın uterus kranialinde solunda septalı RDUS de hipo -avasküler karakterde 50x68x72 mm boyutlarında kompleks kistik görünüm mevcuttur. çok ağrısı var 22 yaşında .Ameliyatlık bir durum varmı yada bunun için ne yapabilirim.Pandemiden dolayı nereye götüreceğimi şaşırdım bana yardımcı olabilirmisiniz.

1. Author

Merhaba Sevgi hanım muayene etmeden birşey söylemek mümkün değil. Çok ağrısı varsa ihmal etmeyin. Ankarada iseniz müsait biz zamanda muayenesini yapar ona göre ameliyat gerekip gerekmediğine karar veririz. 0312 285 85 88 nolu telefondan randevu alabilirsiniz. Geçmiş olsun.